Ажурирање корисничких профила за ученике

Због унапређивања комуникације током наставе-oline потербно је да сви ученици ажурирају свој профил и да обавезно:

1. у пољу име унесу ознаку одељења и пуно и име презиме у облику R-n.Име Презиме (на пример II-3.Petar Petrović)

2. у пољу адреса ел. поште уписати стварну имејл адресу на којој можете примати поруке.

Остала поља не морате мењати.


 

ДОПИС МИНИСТАРСТВА ПРОСВЕТЕ - Понашање ученика на онлајн настави мора бити примерно

 ДИРЕКТОРИМА ОСНОВНИХ И СРЕДЊИХ ШКОЛА

Поштоване колеге и колегинице,

    У складу са специфичностима организовања онлајн  наставе у време пандемије вирусом и узимајући у обзир праћење понашања ученика, молимо Вас да наставници и стручни сарадници посебну пажњу обрате на могуће непримерено понашање ученика на платформама за учење (различити облици дигиталног насиља, непримерени коментари и др.).

    Школа је у обавези да обавести родитеље ученика да обрате пажњу на садржаје које ученици постављају током процеса онлајн учења, те да их информише да ће непримерено понашање ученика утицати на  оцену из владања на крају школске године.

    Потребно је да наставници и стручни сарадници подсете ученике на правила понашања на онлајн платформама за учење, бележе непримерена понашања, информишу родитеље и уклањају непримерени садржај са платформи које користе у свом раду.

    Уколико школа има сазнања о дигиталном насиљу између ученика које се наставља и поред информисања родитеља и/или представља посебан ризик по ученика/ке изложене насиљу потребно је да поднесе пријаву надлежном Министарству унутрашњих послова и о томе извести надлежну Школску управу.

        Захваљујемо се на сарадњи,

Министарство просвете, науке и технолошког развоја


 

Електронска комуникација - правила

Листа правила у електронској комуникацији:

  1. Обавезно је навести тему (Subject)у коме се наводи о чему се ради у мејлу
  2. Кад први пут контактирате неког обавезно се представите
  3. У мејлу прво навести најважније информације
  4. Писати кратке реченице
  5. Користити параграфе (пасусе) ради прегледности.
  6. Уколико сте примили мејл који захтева одговор, одговарајте на време
  7. На крају поруке се потписати именом и презименом
  8. Ако на форуму који користите постоје истакнута правила, обавезно их прочитајте и придржавајте их се.
  9. Поштујте граматичка и правописна правила
  10. Покажите поштовање и разумевање према другима
  11. Не користите интернет за ширење расних и верских предрасуда
  12.  Не користите интернет како би нанели другима штету
  13. Обратите пажњу на начин на који се обраћате саговорницима
  14. Избегавајте слање спам порука као и порука које нису део теме
  15. Пишите у пријатељском тону
  16. Пре него што пошаљете поруку проверите јесте ли написали све онако као што сте хтели
  17. Комуникација преко интернета не сме да садржи нападе и увреде личне природе
  18. Немојте ометати друге у коришћењу мреже или рачунара
  19. Немојте отуђивати податке или присвајати туђе идеје
  20. Немојте користити туђе ресурсе без одобрења
  21. Размислите о друштвеним последицама онога о чему пишете
  22. Размислите пре него што напишете било шта, морате имати разлог за писање поруке
  23. Размислите ко ће све прочитати вашу поруку и да ли ваша порука може некога увредити својим садржајем 

КАЛЕНДАР РАДА ЗА ПЕРИОД МАЈ-ЈУН 2020. ГОДИНЕ

15.05.2020. године

У складу са законским одредбама, Годишњим планом рада школе, календаром рада за школску годину и упутствима Министарства просвете сачинјен је календар активности у периоду мај-јун 2020. године.

Календар можете погледати/преузети овде

У случају потребе или по налогу Министарства просвете директор школе може изменити или идопунити овај план рада.